Vergadering2022-11-23T08:55:07+00:00

VERGADEREN IN AMSTERDAM

Inspirerende dag aan ‘t IJ

Vergaderingen, bedrijfstrainingen, brainstorm sessies, meetings, zakelijke bijeenkomsten en workshops organiseer je natuurlijk het liefst buiten de deur. Even een andere omgeving, een andere sfeer en een ander uitzicht dan de muren die we elke dag aanschouwen. Bij Pllek kun je ontsnappen aan de hectiek van de dag, genieten van de buitenlucht en het gevoel van vrijheid ervaren. De ideale plek om geïnspireerd te raken, geprikkeld te worden, kennis te maken met nieuwe culturen en tot nieuwe inzichten te komen.

Onze vergaderruimte biedt plaats aan max 200 personen afhankelijk van de opstelling, maar ook voor kleine gezelschappen biedt de ruimte mogelijkheden om een intieme sfeer te creëren door middel van creatief gebruik van meubilair en de opstelling in de ruimte.

Alles tot in de puntjes verzorgd

Vergaderingen bij Pllek verzorgen wij tot in de puntjes. Zo is er Wifi, een beamer en een geluidsinstallatie. Wil je voorafgaand of na afloop van de vergadering of bijeenkomst bij ons ontbijten, lunchen, borrelen en/of dineren? We hebben hier verschillende mogelijkheden voor.

Download brochure

Faciliteiten

  • Beamer

  • Geluidsinstallatie

  • WiFi

  • Rolstoeltoegankelijk

Neem contact op

We bellen of mailen je terug om de mogelijkheden te bespreken

Veel gestelde vragen

Wat zijn de richtlijnen voor eigen aankleding?2022-03-14T08:06:40+00:00

Er kan en mag veel bij Pllek! We houden van gek en net even anders. Het enige dat niet mag is confetti (want = rotzooi) en heliumballonnen (want = gevaarlijk). Eigen aankleding is dus mogelijk, maar graag wel in overleg aangezien we het een beetje “des Plleks” willen houden.

Is er DJ-apparatuur en/of PA-installatie aanwezig?2022-03-14T08:06:56+00:00

Ja, wij beschikken over de nodige (technische) apparatuur om jouw event tot een succes te maken! Als je in je aanvraag voor de zaal je wensen meestuurt, dan zullen we een complete offerte voor je opstellen.

Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?2022-03-14T08:08:17+00:00

Onze annuleringsvoorwaarden worden met de eerste offerte meegestuurd. Mocht het evenement niet door kunnen gaan vanwege verscherpte coronamaatregelen vanuit de overheid zullen we kosteloos annuleren/verplaatsen. Indien er zelf wordt gekozen voor annulering hanteren we onze reguliere annuleringsvoorwaarden.

Moet je een aanbetaling doen?2022-03-14T08:18:11+00:00

Ja. Voor elke partij, evenement, vergadering etc. wordt een aanbetaling betaald. Dit is de helft van de gemaakte offerte. De tweede helft van de betaling is gebaseerd op de daadwerkelijk gemaakte kosten en wordt na afloop van het event gefactureerd.

Kan je de zaal privé afhuren?2022-03-14T08:18:22+00:00

Ja, de zaal wordt altijd voor een enkele partij of gast afgehuurd. Het kan dus niet voorkomen dat er twee partijen tegelijk in de aparte ruimte plaatsvinden. Het stukje strand dat bij de zaal hoort is wel “afgehekt”, dus privé, maar niet afgeschermd. Je deelt het strand qua rumoer en zicht dus met de gasten van het restaurant

Wat kost het afhuren van een (privé)ruimte bij Pllek?2022-03-14T08:09:32+00:00

In onze brochure, te downloaden hier, vind je informatie over de algemene prijzen van onze zaal. Heb je meer informatie nodig? Mail dan naar info@pllek.nl en vermeld hierin zoveel mogelijk details over het gewenste evenement, vergadering of borrel. Denk hierbij aan het aantal gasten, datum, drankassortiment etc.

Mag ik een foto- en/of videoshoot bij jullie organiseren?2022-03-14T08:10:02+00:00

Overheerlijke foto’s van ons eten en het restaurant mag je natuurlijk maken, graag zelfs! Denk wel een beetje aan de privacy van onze gasten.

Een uitgebreide fotoshoot in ons restaurant of op het strand hebben we liever niet, ook niet voor commerciële doeleinden. Heb je nou toch een tof idee dat aansluit bij onze visies? Mail ons dan op marketing@pllek.nl en wie weet kun je ons overtuigen.

Is er DJ-apparatuur en/of een PA-installatie aanwezig?2022-02-17T10:02:36+00:00

Ja, de nodige technische apparatuur is aanwezig. Hier zijn wel kosten aan verbonden als je deze wilt gebruiken.

Wat zijn de richtlijnen voor eigen aankleding?2022-02-17T10:01:52+00:00

Eigen aankleding is mogelijk, graag wel in overleg aangezien we het een beetje “des Plleks” willen houden. Verboden zijn confetti en heliumballonnen.

Moet je een aanbetaling doen?2022-02-17T10:01:12+00:00

Ja, voor elke partij, evenement, diner moet je een aanbetaling betalen. Dit is de helft van de offerte. De tweede helft van de betaling is gebaseerd op de daadwerkelijk gemaakte kosten.

Staat je antwoord er niet bij? Klik hier voor de volledige FAQ

Mogelijke vergaderopstellingen:

Ga naar de bovenkant