Huwelijk2022-05-02T14:14:29+00:00

BIJZONDERE TROUWLOCATIE AAN HET WATER

Vier je bruiloft bij Pllek

De ideale trouwlocatie in Amsterdam! Deze bijzondere locatie bevindt zich naast ons restaurant, waar wij een unieke ruimte beschikbaar hebben voor verhuur van evenementen, vergaderingen en dus ook bruiloften. De ruimte heeft een stoere uitstraling met een groot ‘afgehekt’ terras met aangelegd strandje waar je in de zomer tot laat in de avond kunt genieten van de laatste zonnestralen. Trouwen in Amsterdam, maar wel met de ruimte om je heen en ’t IJ aan je voeten.

Alles tot in de puntjes verzorgd

Wil je samen met je bruiloftsgasten genieten van een uitgebreid diner voordat je huwelijksfeest begint? Wij toveren de ruimte van Pllek om tot een sfeervolle, romantische ruimte waar je aan lange, gedekte tafels kunt genieten van de kookkunsten van onze chef. Je kunt bij ons een Private Dining arrangement reserveren voor 50-150 personen.

Je bruiloft is een van de mooiste dagen uit je leven. Wil je dus van te voren langskomen om te kijken of wij de juiste trouwlocatie zijn voor jullie speciale dag? Vul het formulier hiernaast in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

Download brochure

Faciliteiten

  • Beamer

  • Geluidsinstallatie

  • WiFi

  • Rolstoeltoegankelijk

Neem contact op

We bellen of mailen je terug om de mogelijkheden te bespreken

Veel gestelde vragen

Wat zijn de richtlijnen voor eigen aankleding?2022-03-14T08:06:40+00:00

Er kan en mag veel bij Pllek! We houden van gek en net even anders. Het enige dat niet mag is confetti (want = rotzooi) en heliumballonnen (want = gevaarlijk). Eigen aankleding is dus mogelijk, maar graag wel in overleg aangezien we het een beetje “des Plleks” willen houden.

Is er DJ-apparatuur en/of PA-installatie aanwezig?2022-03-14T08:06:56+00:00

Ja, wij beschikken over de nodige (technische) apparatuur om jouw event tot een succes te maken! Als je in je aanvraag voor de zaal je wensen meestuurt, dan zullen we een complete offerte voor je opstellen.

Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?2022-03-14T08:08:17+00:00

Onze annuleringsvoorwaarden worden met de eerste offerte meegestuurd. Mocht het evenement niet door kunnen gaan vanwege verscherpte coronamaatregelen vanuit de overheid zullen we kosteloos annuleren/verplaatsen. Indien er zelf wordt gekozen voor annulering hanteren we onze reguliere annuleringsvoorwaarden.

Moet je een aanbetaling doen?2022-03-14T08:18:11+00:00

Ja. Voor elke partij, evenement, vergadering etc. wordt een aanbetaling betaald. Dit is de helft van de gemaakte offerte. De tweede helft van de betaling is gebaseerd op de daadwerkelijk gemaakte kosten en wordt na afloop van het event gefactureerd.

Kan je de zaal privé afhuren?2022-03-14T08:18:22+00:00

Ja, de zaal wordt altijd voor een enkele partij of gast afgehuurd. Het kan dus niet voorkomen dat er twee partijen tegelijk in de aparte ruimte plaatsvinden. Het stukje strand dat bij de zaal hoort is wel “afgehekt”, dus privé, maar niet afgeschermd. Je deelt het strand qua rumoer en zicht dus met de gasten van het restaurant

Wat kost het afhuren van een (privé)ruimte bij Pllek?2022-03-14T08:09:32+00:00

In onze brochure, te downloaden hier, vind je informatie over de algemene prijzen van onze zaal. Heb je meer informatie nodig? Mail dan naar info@pllek.nl en vermeld hierin zoveel mogelijk details over het gewenste evenement, vergadering of borrel. Denk hierbij aan het aantal gasten, datum, drankassortiment etc.

Mag ik een foto- en/of videoshoot bij jullie organiseren?2022-03-14T08:10:02+00:00

Overheerlijke foto’s van ons eten en het restaurant mag je natuurlijk maken, graag zelfs! Denk wel een beetje aan de privacy van onze gasten.

Een uitgebreide fotoshoot in ons restaurant of op het strand hebben we liever niet, ook niet voor commerciële doeleinden. Heb je nou toch een tof idee dat aansluit bij onze visies? Mail ons dan op marketing@pllek.nl en wie weet kun je ons overtuigen.

Is er DJ-apparatuur en/of een PA-installatie aanwezig?2022-02-17T10:02:36+00:00

Ja, de nodige technische apparatuur is aanwezig. Hier zijn wel kosten aan verbonden als je deze wilt gebruiken.

Wat zijn de richtlijnen voor eigen aankleding?2022-02-17T10:01:52+00:00

Eigen aankleding is mogelijk, graag wel in overleg aangezien we het een beetje “des Plleks” willen houden. Verboden zijn confetti en heliumballonnen.

Moet je een aanbetaling doen?2022-02-17T10:01:12+00:00

Ja, voor elke partij, evenement, diner moet je een aanbetaling betalen. Dit is de helft van de offerte. De tweede helft van de betaling is gebaseerd op de daadwerkelijk gemaakte kosten.

Staat je antwoord er niet bij? Klik hier voor de volledige FAQ

Mogelijke diner en feest opstellingen:

Ga naar de bovenkant