Evenement2022-07-18T14:35:55+00:00

UNIEK EVENEMENTENLOCATIE IN AMSTERSDAM

Evenement met uitzicht over ‘t IJ

Ben je op zoek naar een locatie voor een event, bedrijfsfeest, (album)lancering of een andere feestelijke gelegenheid? Dan ben je bij Pllek op het juiste adres! Naast ons restaurant hebben wij een ruime zaal geschikt voor grotere en kleinere evenementen.

Wil jij helemaal uitpakken en je evenement nét dat beetje extra geven door het op een bijzondere locatie te organiseren? Bij Pllek ontsnap je aan de dagelijkse beslommeringen van de stad en ervaar je het gevoel van vrijheid. Gelegen op de historische NDSM-werf aan het IJ met uitzicht op de skyline van Amsterdam, heb je het gevoel dat je ver weg bent van de drukke stad.

Alles tot in de puntjes verzorgd

Onze unieke feestruimte biedt plaats aan max 140 personen afhankelijk van de opstelling, maar ook voor kleine gezelschappen biedt de ruimte mogelijkheden om een intieme sfeer te creëren door middel van creatief gebruik van meubilair en de opstelling in de ruimte.

Wil je uitgebreid dineren tijdens je feest of event? Wij toveren de feestruimte van Pllek om tot een sfeervolle privé ruimte, waar je aan lange tafels kunt genieten van de kookkunsten van onze chef of kunt genieten van de borrelhappen tijdens een ‘walking dinner’. Daarna wordt de ruimte omgebouwd tot een ware feestruimte met de juiste geluidsinstallatie en lichtshow.

Download brochure

Faciliteiten

  • Beamer

  • Geluidsinstallatie

  • WiFi

  • Rolstoeltoegankelijk

Neem contact op

We bellen of mailen je terug om de mogelijkheden te bespreken

Veel gestelde vragen

Wat zijn de richtlijnen voor eigen aankleding?2022-03-14T08:06:40+00:00

Er kan en mag veel bij Pllek! We houden van gek en net even anders. Het enige dat niet mag is confetti (want = rotzooi) en heliumballonnen (want = gevaarlijk). Eigen aankleding is dus mogelijk, maar graag wel in overleg aangezien we het een beetje “des Plleks” willen houden.

Is er DJ-apparatuur en/of PA-installatie aanwezig?2022-03-14T08:06:56+00:00

Ja, wij beschikken over de nodige (technische) apparatuur om jouw event tot een succes te maken! Als je in je aanvraag voor de zaal je wensen meestuurt, dan zullen we een complete offerte voor je opstellen.

Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?2022-03-14T08:08:17+00:00

Onze annuleringsvoorwaarden worden met de eerste offerte meegestuurd. Mocht het evenement niet door kunnen gaan vanwege verscherpte coronamaatregelen vanuit de overheid zullen we kosteloos annuleren/verplaatsen. Indien er zelf wordt gekozen voor annulering hanteren we onze reguliere annuleringsvoorwaarden.

Moet je een aanbetaling doen?2022-03-14T08:18:11+00:00

Ja. Voor elke partij, evenement, vergadering etc. wordt een aanbetaling betaald. Dit is de helft van de gemaakte offerte. De tweede helft van de betaling is gebaseerd op de daadwerkelijk gemaakte kosten en wordt na afloop van het event gefactureerd.

Kan je de zaal privé afhuren?2022-03-14T08:18:22+00:00

Ja, de zaal wordt altijd voor een enkele partij of gast afgehuurd. Het kan dus niet voorkomen dat er twee partijen tegelijk in de aparte ruimte plaatsvinden. Het stukje strand dat bij de zaal hoort is wel “afgehekt”, dus privé, maar niet afgeschermd. Je deelt het strand qua rumoer en zicht dus met de gasten van het restaurant

Wat kost het afhuren van een (privé)ruimte bij Pllek?2022-03-14T08:09:32+00:00

In onze brochure, te downloaden hier, vind je informatie over de algemene prijzen van onze zaal. Heb je meer informatie nodig? Mail dan naar info@pllek.nl en vermeld hierin zoveel mogelijk details over het gewenste evenement, vergadering of borrel. Denk hierbij aan het aantal gasten, datum, drankassortiment etc.

Mag ik een foto- en/of videoshoot bij jullie organiseren?2022-03-14T08:10:02+00:00

Overheerlijke foto’s van ons eten en het restaurant mag je natuurlijk maken, graag zelfs! Denk wel een beetje aan de privacy van onze gasten.

Een uitgebreide fotoshoot in ons restaurant of op het strand hebben we liever niet, ook niet voor commerciële doeleinden. Heb je nou toch een tof idee dat aansluit bij onze visies? Mail ons dan op marketing@pllek.nl en wie weet kun je ons overtuigen.

Is er DJ-apparatuur en/of een PA-installatie aanwezig?2022-02-17T10:02:36+00:00

Ja, de nodige technische apparatuur is aanwezig. Hier zijn wel kosten aan verbonden als je deze wilt gebruiken.

Wat zijn de richtlijnen voor eigen aankleding?2022-02-17T10:01:52+00:00

Eigen aankleding is mogelijk, graag wel in overleg aangezien we het een beetje “des Plleks” willen houden. Verboden zijn confetti en heliumballonnen.

Moet je een aanbetaling doen?2022-02-17T10:01:12+00:00

Ja, voor elke partij, evenement, diner moet je een aanbetaling betalen. Dit is de helft van de offerte. De tweede helft van de betaling is gebaseerd op de daadwerkelijk gemaakte kosten.

Staat je antwoord er niet bij? Klik hier voor de volledige FAQ

Mogelijke event-opstellingen:

Ga naar de bovenkant