Veelgestelde vragen2023-07-12T08:55:53+00:00

FAQ

Restaurant

Welke betaalmethodes accepteren jullie?2022-03-21T15:23:06+00:00

We zijn een pin-only restaurant!  Dus je kan alleen betalen met pin of creditcard (American Express, Visa en Mastercard), of natuurlijk onze cadeaubon! We accepteren géén cash, ook niet als je het lief vraagt 😉

Ik ben iets bij jullie verloren… Wat nu?2022-03-14T08:18:40+00:00

Mochten wij spullen terugvinden, bewaren wij deze voor een bepaalde periode achter gesloten deuren. Stuur een email naar info@pllek.nl met de specificaties van je verloren item en wij kijken of het is gevonden!

Mag ik een foto- en/of videoshoot bij jullie organiseren?2022-03-14T08:10:02+00:00

Overheerlijke foto’s van ons eten en het restaurant mag je natuurlijk maken, graag zelfs! Denk wel een beetje aan de privacy van onze gasten.

Een uitgebreide fotoshoot in ons restaurant of op het strand hebben we liever niet, ook niet voor commerciële doeleinden. Heb je nou toch een tof idee dat aansluit bij onze visies? Mail ons dan op marketing@pllek.nl en wie weet kun je ons overtuigen.

Hebben jullie een (bewaakte) garderobe?2022-03-14T08:10:25+00:00

We hebben geen garderobe. Wel is er in het restaurant een kapstok, waar je zelf zicht op kunt houden. Daarnaast zijn er kluisjes in de gang bij de toiletten. Het gebruik van een kluisje kost €2 (cash!). Houd er rekening mee dat je je munt kwijt bent zodra je de kluis weer openmaakt.

Mag mijn hond(je) mee naar Pllek?2022-03-14T08:11:04+00:00

JA! Wij houden van honden. Lieve hondjes zijn altijd welkom zolang ze zijn aangelijnd en andere gasten zich er niet aan storen.

Ik wil een vrijgezellen/verjaardagsfeest bij jullie vieren, mag dat?2022-03-14T08:11:38+00:00

Hartstikke gezellig! Maar we zijn wel gewoon een restaurant met vele gasten. Kom je gezellig eten of een drankje doen en houd je het rustig, dan ben je natuurlijk van harte welkom! Wij zijn echter niet gesteld op (vrijgezellen)feesten met toeters en bellen (lees: ballonnen, verkleedpakken, bierwedstrijden en andere activiteiten die de sfeer in ons restaurant bepalen).

Wil je wel groots uitpakken? Dan kun je onze aparte zaal afhuren voor een feest. Lees hier wat er mogelijk is bij Pllek!

Kan ik met een creditcard betalen?2022-03-14T08:12:38+00:00

Ja, dat kan! We accepteren American Express, Visa en Mastercard.

Kunnen we de rekening gesplist betalen?2022-03-14T08:12:59+00:00

Helaas! ‘Going Dutch’ is bij ons geen optie. We hebben om verschillende redenen besloten dat je de rekening niet gesplitst kan betalen. Gelukkig heb je tegenwoordig verschillende oplossingen om je geld terug te krijgen van je vrienden/familie, zoals betaalverzoeken en een Tikkie!

Hebben jullie heaters op het terras?2023-02-09T15:00:26+00:00

Jazeker! Onder onze grote parasols hangen heaters.

Kunnen jullie rekening houden met allergieën?2022-03-14T08:13:16+00:00

Met (bijna) alle allergieën kunnen wij rekening houden. Geef aan tafel meteen aan wat je allergieën zijn, dan gaan we samen op zoek naar (eventuele) oplossingen. Hou er wel rekening mee dat al onze gerechten sporen kunnen bevatten.

Tot hoe laat is jullie keuken open?2022-03-04T13:07:38+00:00

Tussen 09:30 en 22:00 uur is onze keuken geopend! Na 22:00 uur worden er wel nog enkele borrelhapjes geserveerd.

Is er plek op het terras?2022-03-04T12:55:21+00:00

Omdat wij niet reserveren op het terras, houden wij niet in de gaten of er plek is. Het loopt altijd goed door, dus kom gewoon lekker langs!

Kan ik een tafel buiten reserveren?2022-03-04T12:36:40+00:00

Helaas, buiten kan je geen tafel reserveren. Ons terras is een fijne verzameling van gasten die een ter plekke een plaats hebben bemachtigd. Heb je een tafel binnen gereserveerd, maar zie je toch een lege tafel buiten? Laat het ons dan weten, dan kan je alsnog buiten zitten en maken we iemand anders blij met je tafel binnen!

Ik ben te laat voor mijn reservering, wat nu?2022-03-04T12:34:51+00:00

Geen paniek! Bel ons even op 020 – 2900 020 . Laat je niets weten en ben je meer dan 15 minuten te laat? Dan maken we iemand anders blij met je tafel. Maar aangezien we een plekje voor je vrijhouden stellen we het zeer op prijs als je even belt!

Moet ik reserveren als ik wil komen eten?2022-03-04T12:31:21+00:00

Reserveren is niet verplicht, maar als je zeker wil zijn van een tafeltje is het zeker aan te raden. Reserveer je tafel via deze knop of bel ons even op 020- 2900 020 !

Bereikbaarheid

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?2023-05-02T10:02:59+00:00

Jazeker, het restaurant en de toiletten zijn bereikbaar voor rolstoelgebruikers. Aangezien we geen lift hebben en de bovenste etage niet voor iedereen bereikbaar is, noemen we onszelf niet rolstoelvriendelijk maar rolstoeltoegankelijk!

Wat is jullie adres?2022-03-14T08:05:46+00:00

We zijn te vinden op de TT Neveritaweg 59 (1033 WB Amsterdam)! Tot snel 🙂

Wat kost parkeren bij jullie?2022-03-14T08:06:31+00:00

Kosten zijn € 1,40 p/u tussen 09:00 en 19.00, van maandag tot en met zondag. De gemeente heeft twee betaalzuilen geplaatst bij onze ingang, maar parkeerapps zoals Parkmobile werken natuurlijk ook.

Kan ik met mijn boot bij jullie aanmeren?2022-03-14T08:10:41+00:00

Nee, helaas hebben we geen aanlegsteiger. Maar op de NDSM zijn er genoeg mogelijkheden om wel aan te meren en daarna bij ons aan te schuiven 🙂

Kan ik makkelijk parkeren bij Pllek?2023-11-03T10:38:28+00:00

Absoluut! Parkeren is in Amsterdam vaak een uitdaging, maar bij ons in de buurt kunt u gemakkelijk uw auto kwijt. Rondom Pllek, op het NDSM-terrein, zijn er genoeg parkeerplekken beschikbaar. De kosten bedragen € 1,40 per uur tussen 09:00 en 19:00 uur, van maandag tot en met zondag. De gemeente heeft twee betaalautomaten geïnstalleerd bij onze ingang, maar u kunt ook gebruikmaken van parkeerapps zoals Parkmobile. Het is goed om te weten dat tijdens festivals andere parkeertarieven kunnen gelden. Raadpleeg via deze link de agenda van NDSM voor actuele informatie.

Tot hoe laat vaart de pont?2023-11-03T11:45:14+00:00

Op vrijdag en zaterdag vaart de pont van NDSM tot 02:11 uur ’s nachts.

Van zaterdag op zondag en tijdens feestdagen vertrekt de laatste pont om 03:27 uur.

Voor een compleet overzicht van de NACHTpont, F5 NDSM – Centraal Station, klik hier.

De pont van Buiksloterweg naar Centraal Station is echter de hele nacht in bedrijf. U kunt in slechts 10 minuten naar de Buiksloterweg fietsen via het industrieterrein.

Verhuur

Wat zijn de richtlijnen voor eigen aankleding?2022-03-14T08:06:40+00:00

Er kan en mag veel bij Pllek! We houden van gek en net even anders. Het enige dat niet mag is confetti (want = rotzooi) en heliumballonnen (want = gevaarlijk). Eigen aankleding is dus mogelijk, maar graag wel in overleg aangezien we het een beetje “des Plleks” willen houden.

Is er DJ-apparatuur en/of PA-installatie aanwezig?2022-03-14T08:06:56+00:00

Ja, wij beschikken over de nodige (technische) apparatuur om jouw event tot een succes te maken! Als je in je aanvraag voor de zaal je wensen meestuurt, dan zullen we een complete offerte voor je opstellen.

Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?2023-11-03T11:49:49+00:00

Onze annuleringsvoorwaarden worden met de eerste offerte meegestuurd.

Moet je een aanbetaling doen?2022-03-14T08:18:11+00:00

Ja. Voor elke partij, evenement, vergadering etc. wordt een aanbetaling betaald. Dit is de helft van de gemaakte offerte. De tweede helft van de betaling is gebaseerd op de daadwerkelijk gemaakte kosten en wordt na afloop van het event gefactureerd.

Kan je de zaal privé afhuren?2022-03-14T08:18:22+00:00

Ja, de zaal wordt altijd voor een enkele partij of gast afgehuurd. Het kan dus niet voorkomen dat er twee partijen tegelijk in de aparte ruimte plaatsvinden. Het stukje strand dat bij de zaal hoort is wel “afgehekt”, dus privé, maar niet afgeschermd. Je deelt het strand qua rumoer en zicht dus met de gasten van het restaurant

Wat kost het afhuren van een (privé)ruimte bij Pllek?2024-02-19T12:38:00+00:00

Heb je meer informatie nodig? Mail dan naar info@pllek.nl en vermeld hierin zoveel mogelijk details over het gewenste evenement, vergadering of borrel. Denk hierbij aan het aantal gasten, datum, drankassortiment etc.

Mag ik een foto- en/of videoshoot bij jullie organiseren?2022-03-14T08:10:02+00:00

Overheerlijke foto’s van ons eten en het restaurant mag je natuurlijk maken, graag zelfs! Denk wel een beetje aan de privacy van onze gasten.

Een uitgebreide fotoshoot in ons restaurant of op het strand hebben we liever niet, ook niet voor commerciële doeleinden. Heb je nou toch een tof idee dat aansluit bij onze visies? Mail ons dan op marketing@pllek.nl en wie weet kun je ons overtuigen.

Ga naar de bovenkant